WeR4U Productions

9 augustus 2015 - Seminyak, Indonesië

Daar ben ik weer!

Ik heb weer 2 leuke dagen achter de rug. Gister gingen we rond half 1 richting het bedrijf waar we gaan werken, WeR4U productions. Je zou misschien denken ooh dat is gewoon een klein kantoortje waar we gaan zitten, nou niks is minder waar. Het is een villa met zwembad, beter kan volgens mij niet. Om 1 uur zou het team er zijn waar we mee gaan werken, het was een soort introductie dagje. We merkten al meteen dat het echt op de Bali manier gaat, het werd ongeveer kwart over 2 namelijk. Iedereen is hier altijd te laat. Dat wordt nog wel even wennen.

's Avonds zijn we met Rully naar Club Envy gegaan, zij is Dj en zou daar die avond gaan draaien. Zij is ook de oprichter van WeR4U samen met Ray. Het was een dure club/restaurant, we hebben daarom maar het goedkoopste uitgekozen om te eten. Ook dat was nog prima te doen, lekkere pasta met rode saus. (Sorry mam, hier was ie wel lekker)

Eenmaal weer thuis hebben we nog een uur met Ray (Raymond) geskyped. Hij heeft ons het een en ander uitgelegd van wat de werkzaamheden zullen zijn en waar we maandag mee gaan beginnen. We hebben ongeveer een uur gepraat omdat het ook wel erg gezellig was haha.

Die avond mochten Anouschka en ik in de villa slapen. We voelden ons net prinsesjes. Mooi bed, geweldige badkamer en natuurlijk een zwembad naast de deur. Daar zijn we vanochtend lekker in wakker geworden. Prima ochtendje was dat.

In de middag hebben we zelf de weg naar huis gezocht, dat is nog best lastig hier, alles lijkt op elkaar. Gelukkig hadden we onze grote vriend google maps. Daardoor werd het een stuk makkelijker.

Toen we eenmaal thuis waren hebben we ons snel omgekleed om naar het strand te gaan. Onderweg hebben we onze was nog even snel naar de wasserette gebracht, dat was een apart winkeltje/zaakje maar wel super handig. We hebben daarna heerlijk tot half 5/5 uur op het strand gelegen. Er is ook nog een ander stel aangekomen, dat zijn vrienden van Jasper, uiteindelijk lagen we gezellig met zijn allen.

Net weer lekker gegeten en nu zitten we met zijn allen boven Az-Ajax te kijken. Best apart als je aan de andere kant van de wereld zit.

Morgen is dan onze eerste werkdag, we zijn erg benieuwd hoe dat zal gaan. We gaan samen de straat op om sponsoren te vinden voor in de goodiebags die worden uitgedeeld na een feest. Hier op Bali kennen ze dat niet echt dus wij gaan dat hierheen halen. We gaan zien hoe het allemaal loopt!

Volgens mij wordt het hier alleen maar heerlijk genieten!

Tot snel!

1. Yvon Jonkers:
    9 augustus 2015
    Nou nou wat een luxe dametjes. Een fantastisch begin van deze reis. En dan morgen aan de bak, vroeg op dan is er nog weer tijd om naar het strand te gaan ;-)