Update We Love Sundays

28 oktober 2015 - Canggu, Indonesië

Ik vind het leuk om weer een update te geven over ons aankomende feest We Love Sundays.

Het komt steeds dichterbij, 15 november al, nog maar 2,5 week. De tijd begint nu dus ook met alles al te dringen.

Gisteravond hebben we de locatie bezocht. Wat een gave plek zeg. Het was op een piraten boot. Daar hebben ze normaal elke avond een rondvaart mee voor de zonsondergang, ook wordt er dan wat gegeten. Wij mochten dit keer dus gratis mee! Was zo leuk om te zien en mee te maken. Er waren vooral japanners die helemaal los gingen op de muziek en alles echt geweldig vonden haha. Anouschka en ik moesten ook nog op het podium, wat hebben we gelachen, niks voor ons eigenlijk maar achteraf vonden we het toch leuk dat we het gedaan hebben. Iedereen dacht dat we uit Aussie kwamen, Australië. Ze dachten, die houden wel van iets geks doen haha. Het was een heerlijke avond waarbij we veel hebben gelachen!

Vandaag gaan we verder met de voorbereidingen. Kijken voor decoratie en de tickets ophalen! Eindelijk tickets verkopen, het werd eens tijd.. haha.

Binnenkort gaan we naar Uluwatu, daar is een club en daar gaan we flyers, posters en banners brengen.

Super leuk om te doen allemaal, hoe dichter bij het feest komt, hoe drukker het wordt. Eindelijk weet ik wat mijn moeder elke keer mee maakt en voelt! Maar we zijn gemotiveerd en dat helpt enorm, we blijven gewoon nog even door knallen!

Het is geen lang verhaal maar toch even leuk om te vertellen!

Tot snel xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marina:
    28 oktober 2015
    Succes met de laatste loodjes. Wordt vast een top feest!