Tijdje geleden

23 oktober 2015 - Canggu, Indonesië

Jeetje jongens, sorry, het is alweer bijna een maand geleden dat ik iets geschreven heb.. Ben het eigenlijk gewoon helemaal vergeten.. Ik heb dan ook niet heel veel bijzondere dingen mee gemaakt, we zijn vooral hard aan het werken.. Moet natuurlijk ook gebeuren!

De 2 feesten komen er nu bijna aan. 7 november is Gaylicious en 15 november is We Love Sundays. Ik ben zo benieuwd hoe de feesten gaan zijn. Voor Gaylicious moesten we afgelopen weekend naar de homo barren. Eerst hadden we er helemaal geen zin in maar uiteindelijk was het toch echt heel grappig. Zo geweldig hoe travestieten zich verkleden, super mooi om te zien. Omdat we naar de homo barren moesten mochten we weer in de villa van onze baas slapen, die zit namelijk daar om de hoek. Wat blijft het toch een heerlijk paradijs zeg.. Konden weer even lekker relaxen. Voor WLS (We love sundays) hebben we het eerste selling point binnen gehaald. Alleycat, dat is een cafe in Kuta. Hier zullen we tickets gaan neerleggen en zij zorgen dan dat ze verkocht worden. Anouschka en ik waren zo trots dat het gelukt was, daarna zijn we meteen even gaan shoppen om ons zelf te belonen! Dat mag dan natuurlijk wel. Verder zijn we druk bezig met de voorbereidingen, zijn elke dag hard aan het werk.

Gelukkig duurt het nog maar 27 dagen en dan zijn mama en Karin hier. Ik kan gewoon echt niet meer wachten. Het eerste wat ik ga doen is mams helemaal dood knuffelen, of ze nou wil of niet! Verder ga ik ze natuurlijk alle leuke plekjes hier laten zien. En we gaan genieten van het strand. Dat verdienen ze, heerlijk relaxen!

Ik heb trouwens nog wel een nieuwtje.. Vanaf 1 november wonen Anouschka en ik in een ander huisje. Het huis waar we nu wonen is niet echt fijn. Ik slaap al vanaf 5 oktober bij Anous in de kamer. Bij mij zitten er namelijk allemaal beestjes in mn bed en de rest van mijn kamer, het lijken wel een soort van larven, bah. Bij Anouschka is het ook niet helemaal goed, de airco lekt, er zit gewoon schimmel achter de muur en er wordt niks aan gedaan.. Uiteindelijk waren we het zo zat dat we echt weg wilden. Gelukkig hebben we een heel leuk guest house gevonden, als jullie op internet willen kijken, het heet Legian Guest House. Er zit een heerlijk zwembad bij, ook zit het in het centrum maar toch afgelegen zodat het een beetje rustig is. We gaan zien hoe het daar gaat zijn maar we hebben er een goed gevoel bij!

De tijd gaat hier zo ontzettend snel, ik ben hier alweer bijna 3 maanden.. Voor je het weet ben ik alweer thuis. Wat ik ook niet erg zou vinden hoor. Het is hier heerlijk maar wil ook wel weer lekker mijn eigen plekje hebben. Gezellig Richard en Ellen weer zien, even langs bij Karin en Paul in de Hof van Wouw, wat mis ik het.. Vond het ook zo jammer dat ik zondag niet bij Joyce en Mark kon zijn.. Ga snel met iedereen afspreken als ik weer terug ben! Niet nu denken dat ik het hier niet meer naar mijn zin heb hoor, het is ook niet echt heimwee. Maar thuis zijn vind ik ook gewoon weer lekker. Gewoon weer het normale ritmetje en alle vertrouwde dingen om je heen. Eerst ga ik hier nog even lekker verder genieten!

Gister is er trouwens iets heel ergs gebeurd. Zoals ik volgens mij al verteld had, hebben wij hier een hond Putu. Tenminste hebben… sinds gisteren is hij dus weg. We hebben geen flauw idee wat er met hem gebeurd is, hij kan weggelopen zijn maar hij kan ook gestolen zijn.. echt zo'n naar idee. Anous en ik hebben gister al de hele tijd rond gereden door Canggu maar hij is nergens te bekennen… Als hij terug komt moet hij uit zichzelf komen maar ik ben bang dat dat niet meer gaat gebeuren.. Zo zielig. Hopen dat ie hij het wel een beetje goed heeft maar ben bang van niet..

Hoe is het daar in Nederland? Al echt een beetje herfst hoorde ik? Hier is het nog steeds lekker 30/31 graden, al jaloers? Kom dan gezellig langs! Plek zat!(Goed verkooppraatje toch)

Ik vind het leuk om weer wat van jullie te horen! Ik zal zelf ook weer wat actiever zijn op mijn blog, iets beter bijhouden wat ik allemaal doe, ik vergeet het zelf gewoon… Oeps.

Tot snel allemaal. Ik mis jullie!

1. Richard Jonkers:
    23 oktober 2015
    Hoi lieve Dieke, met alle verhalen weten we toch een beetje hoe het bij jou daar is. En dat je het allemaal doet, top.
    En dit een tijd die je nooit meer vergeet!!
    Hier heeft inderdaad de herfst zijn intrede gedaan, kleuren zijn weer prachtig!
    Gelukkig regent het niet veel, en fiets ik veel naar mijn werk, lekker.
    Op mijn werk gaan we over twee weken verhuizen, een drukke periode bij ons, en de cliënten zijn anders. Vermoeiend.
    Groetjes en nog veeeeel plezier daar. Liefs Richard en Ellen
  2. Marina:
    23 oktober 2015
    Ik wil best langs komen, maar dan wil ik op de gastenlijst bij Gaylicious ;). Fijn dat jullie binnenkort naar een andere woning gaan, want dit leest niet echt gezond, larven en schimmel...
    Ik had nog niet gelezen (of niet onthouden...dat kan ook) dat jullie een hond hadden. Hoop dat ie gewoon even een paar dagen erop uit is en weer terug komt. Misschien trok ie de competitie met jullie andere "huisdieren" even niet ;).
  3. Yvon Jonkers:
    23 oktober 2015
    Heerlijk verhaal weer griet, blijven schrijven hoor. Ik begrijp van Anous dat zo'n hond aardig wat centen oplevert. We gaan duimen dat hij nog terug komt.
    Ellen schrijft al dat de kleuren prachtig zijn, dat is zeker waar, nu nog een beetje zon erbij en dan ga ik zeker foto's maken;-)), dan hebben we een Indian summer waar ik al op hoopte.
  4. Margreeth van Ingen:
    Ha lieve Dieke,
    Gezellig verhaal, nu eindelijk wat van ons terug. Fijn dat het zo goed gaat en vooral dat je geniet. En al die beestjes op je kamer, je had die gekko niet dood moeten maken, Marijn zei het nog!! Alweer drie maanden weg, je zult wel poepbruin zijn.
    Nog 27 dgn, je laat je moeder wel heel hoor dan hebben wij er ook nog wat aan zo fijn voor je dat je moeder en Karin komen . Met je werken gaat het zo te lezen ook goed, fijn !! We weten straks bij wie we een feest moeten laten organiseren natuurlijk voor een vriendenprijsje. Geniet Dieke en pas goed op je zelf. Liefs van ons allemaal.
  5. Mamma Linda:
    23 oktober 2015
    wat naar hé dat Putu zoek is, hopelijjk staat hij vandaag of morgen ineens weer voor de deur...mocht hij toch meegenomen zijn, dan hoop ik dat hij bij iemand komt die hem goed verzorgt! spannend he dat jullie weer gaan verhuizen! een hele vooruitgang met wat jullie nu hebben, wel elke dag een duik in het zwembad nemen!! gelukkig gaat het nu ook beter met stage, dus eigenlijk hebben jullie (haast) niks meer om te klagen :).
    groetjes en alvast een leuke tijd samen met je moeder toegewenst! gr. Linda