Groot nieuws

30 november 2015 - North Kuta, Indonesië

Hallo lieve allemaal,

Ik heb het veel te druk en gezellig met Karin en mama hier op Bali. Zijn vandaag aangekomen in Canggu na een heerlijke week in Ubud. Wat hebben we daar ontzettend genoten.

Wat we daar allemaal gedaan hebben is bijna te veel om op te noemen. We hebben onder anderen geraft, tempels bekeken en lekker rond gelopen in het centrum. Wat hebben ze daar ontzettend veel winkeltjes zeg. Kregen er op het laatst wel genoeg van maar eigenlijk kan je er elke dag wel rond lopen.

Nu zijn we in Canggu, de kamer die we hebben lijkt wel een beetje op een ziekenhuis maar gelukkig zijn we met elkaar en maken we er wel weer wat leuks van! Morgen gaan we Tanah Lot bekijken en de dag daarna gaan we nog heerlijk naar Uluwatu, nog even genieten van het mooie strand.

Er is wel heel erg groot nieuws. 5 december vlieg ik terug met mama en Karin. Mijn periode is hier lang genoeg geweest, ik heb ontzettend veel geleerd maar ik verlang zo naar huis. Als ik mijn hart volg is dat het beste wat ik op dit moment kan doen. Weer gezellig met iedereen afspreken, de kerstsfeer meemaken en het 'lekker' koud hebben. Dat is dan het enige nadeel maar dat overleef ik wel weer. Sommige zullen denken wat zonde, maar voor mij is dit het beste.

Ik zie jullie snel weer in Nederland. Wij gaan hier nog even heerlijk genieten het laatste weekje.

Liefs!

1. Yvon Jonkers:
    30 november 2015
    Ik ben apetrots op je. Je hebt inderdaad veel geleerd en heel veel meegemaakt. Ik heb pas nu begrepen hoe lastig het soms voor je is geweest. Je gaat nu lekker met ons mee, het is goed zo. Maandag gaan we een kerstboom halen bij Caroline
  2. Agneta:
    Lieve Dieke,
    Je bent echt een toppertje, hoor. Gewoon je hart volgen, dan komt alles goed! Niemand pakt je al die bijzondere ervaringen meer af. Geniet nog heerlijk daar, samen met mams en Karin en welkom thuis in het mooie Kockengen.
    Veel liefs,
    je buurtjes
  3. Mark:
    30 november 2015
    Wat leuk! Kunnen wij weer met je knuffelen! Wij gaan 9 december naar Jeroen toe in Italie. Hij is tenslotte dan jarig en ook lang zonder ons. Dus ik kan mij heel goed voorstellen dat het lekker is met je moeder (en Karin). Geniet er nog van!!
  4. Margreeth van Ingen:
    Lieve Dieke,
    Wat goed dat je je hartvolgt !!
    Dat heb je gedaan toen je ging en nu ook weer, jebent dapper.
    Kies voor wat goed voor je is.
    Fijn als je weer thuis bent en niemand pakt je deze ervaring meer af.
    Oost west, thuis best !!!!
    Lies aan mama en Karin van ons allemaal.
  5. Laura:
    30 november 2015
    Ik ben trots op je liefie! Fijn dat we zondag weer samen zijn en we weer leuke dingetjes kunnen doen.
    Geniet nog lekker en een hele dikke kus & knuffel.
  6. Richard Jonkers:
    Hoi Dieke,

Gezellig dat je weer naar huis toe komt. We zullen er met de Kerst een bordje bij zetten.

Wie haalt jullie op zondag?

Richard
  7. Frans Mineur:
    30 november 2015
    Leuk en gezellig om samen terug te vliegen! Het is een heel avontuur geweest, mooi dat je dit blog hebt bijgehouden zodat wij een beetje konden meebeleven wat jij daar allemaal door hebt gemaakt.
    Nog veel plezier met Yvon en Karin, liefs voor jullie alledrie xxx!
    Frans
  8. Renske en Lieke:
    2 december 2015
    Wat een nieuws...
    Volg je hart moppie! We vangen je op @ de bontekoelaan, kom lekker een ''warme'' koffie drinken bij ons!