Afgelopen weekend

17 november 2015 - Pinang, Indonesië

Zal ik jullie even lekker jaloers maken? Ik schrijf dit verhaal terwijl ik heerlijk op het strand lig bij Nusa Dua. Het water is helder blauw en het zand is wit, het is zo geweldig mooi. Zonnetje, lekker windje, hopen dat ik vanavond niet te erg verbrand ben.. We gaan het zien!

Afgelopen vrijdag zijn Anouschka en ik naar Potato Head geweest. Dat is een luxe zwembad in seminyak. We hadden een heerlijke relax dag! Eigenlijk hebben we dat elke dag maar goed, dit was even extra fijn. Het is wel een redelijke dure plek maar je moet het echt gezien hebben! Uitzicht over de zee, heerlijke muziek en natuurlijk een lekkere cocktail drinken. Wel regende het af en toe.. Iedereen vertelde ons dat het regenseizoen begonnen was, gelukkig valt dat allemaal reuze mee! Het heeft alleen die dag geregend voor de rest schijnt het zonnetje en is het bloedheet.. Warmer dan in augustus. Toch best gek het is warmer maar het regenseizoen komt er wel aan. Zal wel een verklaring voor zijn!

Zondag was het de 15e. Eigenlijk zouden we het feest We Love Sunday's hebben. Door priveomstandigheden bij mijn baas kon het feest niet doorgaan.. Aan de ene kant super jammer maar toch was ik ook wel weer blij.. Het was namelijk de dag dat papa was overleden. Alweer 3 jaar geleden.. Anous en ik hebben er samen een leuke dag van gemaakt. Om half 10 vertrok ons busje richting het Safari Marine Park. Ik ging vaak met papa naar de dierentuin dus dit vond ik wel heel erg leuk om te doen op deze dag. Er waren verschillende shows die we konden bekijken. Als eerste een 'vogelshow', uiteindelijk hebben we 2 soorten vogels gezien en verder andere dieren. Zelfs cavia's! De Indos vinden dit helemaal geweldig, voor ons vrij normaal, haha. Daarna was er Elephant Bathing, wij dachten dat ze echt gewassen zouden worden maar dat was het niet. Wel kon je de olifanten voeren, anous heeft dit ook gedaan, was erg leuk om te zien! Na dit was er nog een Elephant Show, hierin kwamen de olifanten uit Sumatra voor en werd een geschiedenis verhaaltje verteld. Na deze 3 shows gingen we even lekker lunchen. Na de lunch deden we de safari Tour. Dit is net zo iets als in Nederland bij beekse bergen. Super leuk om te doen. Het jammere was wel dat de meeste dieren heel lui aan het slapen waren.. We houden het er maar op dat dat komt door het warme weer hier. Om half 3 begon de Bali Agung show, dit was een theater stuk. Echt geweldig mooi om te zien. Zoveel kleur en glitters. Het had wel een musical in Nederland kunnen zijn! Zal de show niet meer snel vergeten. Om half 5 zaten we weer in het busje terug naar het hotel. Als afsluiting van deze leuke dag hebben we nog lekker wat gegeten, ja sorry, bij de pizza hut. Soms zijn we dat Indonesische eten gewoon even zat. Het was weer heerlijk! Ookal was het de dag dat het 3 jaar geleden was, ik heb een ontzettend leuke dag gehad die ik niet snel zal vergeten!

Morgen stapt mama alweer in het vliegtuig. Ik weet nog dat ik in augustus zei; kan niet wachten tot ze er is. Nu is het gewoon bijna zo ver. Woehoeeee!

Ik ga nog even weg dromen in dit mooie paradijs. Het is 15:42, nog even heerlijk zonnen!

Tot snel allemaal! Dikke kus van het zonnige Nusa Dua!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvon Jonkers:
    17 november 2015
    Je hebt ons genoeg te laten zien, en dat Nusa Dua gaat een van de eerste plekjes worden als het aan mij ligt!! Lekker even met mn gat in het warme zonnetje.
  2. Frans Mineur:
    Zo Dieke,
    Dat was n lang en leuk stuk!
    Wat een onvergetelijk avontuur maak je toch mee. Super dat je hiervoor bent gegaan en dat je het hebt aangedurfd! Doe de grote groeten aan Yvon en Karin, en nog veel plezier daar!
    Liefs
    Frans xxx
  3. Richard Jonkers:
    Hoi Dieke,

Jammer dat jullie feest niet is doorgegaan. Alle "voorbereiding" voor niets geweest. Of wordt er een andere datum gezocht. Doe mijn zusje de groeten morgen. Kunnen jullie eindelijk reallive bijkletsen. Zal wel wat droge monden opleveren. Nog maar 2 maanden, dan kom je al weer naar huis. Je zult het daar gaan missen.

Knuffel,

Richard
  4. Margreeth van Ingen:
    Ha Dieke,

Ja nu komt het moment dat je je mams weer in de armen kunt sluiten wel heel dichtbij, wat zal dat mooi zijn !! (je laat haar wel heel hoor !!)
    Ik zet haar morgenochtend op de trein en dan nog maar een dag te gaan.
    Wat een gezellig verhaal weer, je maakt wel voldoende foto's he.
    Een hele fijne tijd met je moeder en Karin. !!!!
  5. Agneta:
    Hoi Dieke,
    Vandaag even gezellig bijgekletst met je moeder, de tijd vloog voorbij. Ze is er helemaal klaar voor om je te omhelzen, hoor.
    En mijn complimenten voor je reisverslag, kunnen we heerlijk meegenieten.
    Veel plezier met je moeder en Karin.

Veel liefs van ons allemaal,
    je buurtjes
  6. Mariette:
    18 november 2015
    Hoi Dieke,

Heel veel plezier met je moeder en Karin. Nu moet ik haar missen:) Maar gelukkig niet zolang.

Een hele fijne tijd samen.

Liefs Mariette
  7. Judith:
    18 november 2015
    Hoi dieke,

Wat onwijs gaaf wat je daar mee maakt! Een hele fijne tijd met je mamsie samen!

Liefs xx judith
  8. Marina:
    19 november 2015
    Hoi Dieke,

Heel veel plezier met je moeder en Karin. Doe ze de groeten.

Groet,

Marina