Crossen op de scooter

7 augustus 2015 - Canggu, Indonesië

Vandaag was weer een heerlijke dag. Ik werd ongeveer om 8 uur wakker omdat ze in het huis nog aan het verbouwen zijn, boren en hameren, niet echt een lekkere wekker. Maar het was alleen maar goed want we hadden een leuke dag op de planning.

Om 10 uur stond Froukje voor onze deur, jaa hoe laat gaan we weg.. Anouschka en ik allebei tegelijk, oeps, toch weer in slaap gevallen, heerlijk haha. We zijn snel uit bed gesprongen en stapten vrij snel op de scooter.

We zijn eerst naar Seminyak gereden, daar wilden we eerst wel stoppen maar daar was het zo druk dat we maar zijn doorgereden. Het was wel echt heel erg leuk om te zien, veel toeristen winkeltjes. Daarna kwamen we al snel aan in Kuta, de uitgaansplek van Bali. Ook daar hebben ze veel toeristen winkeltjes, we hebben niks gekocht maar wel lekker rond gekeken.

Anouschka en Froukje bedachten dat het wel leuk was om onze nagels te laten doen, nou dan ga ik natuurlijk gewoon mee! Het was een hele kleine ruimte maar de vrouwtjes waren echt super lief. Achteraf zijn we allemaal eigenlijk alleen blij met onze teennagels, onze handen zijn niet zo mooi geworden haha. Maar alsnog een leuke ervaring. De volgende keer gaan we ons laten masseren, ik ben heel erg benieuwd hoe dat is!

Wat is het een chaos om hier op de weg te rijden zeg... Eerst dacht ik ook echt nou doei, dat ga ik echt niet doen, maar als je eenmaal rijdt is het echt super gaaf! Heerlijk uitwaaien in het warme weer. Op de terug weg zijn we even langs een helmen winkel gereden, we leenden namelijk eerst een helm van huisgenootjes maar nu hebben we er eentje voor ons zelf. Stuk fijner!

Het filmpje uploaden lukt nog niet echt, komt iemand me helpen?! Ik heb er wel al een paar foto's op gezet!

Ik ga me nu klaar maken om uit eten te gaan. We gaan met iedereen uit het huis. Dan zijn we met 5 (Froukje, Randy, Jasper, Anouschka en ik).

Doeidoei lieve allemaal!

1. Marina:
    7 augustus 2015
    Wat fijn dat je vlak voor vertrek je rijbewijs hebt gehaald. Kun je naar hartelust scooteren! Gelukkig heb je nu een eigen helm. Safety first!

Als je vingernagels er nu zo (zie http://boingboing.net/2015/08/05/bubble-nails-look-like-marbles.html) uit zien....Dat schijnt de nieuwste trend te zijn. Tja, ik vind het niks.

Eet smakelijk en geniet van je aanstaande massage!

Groet,

Marina
  2. Marije Engel:
    7 augustus 2015
    Hallo Dieke, wat fijn dat je goed aangekomen bent en wat een avonturen al in 2 dagen. Take care and enjoy!
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen.
    Groetjes,Marije
  3. Marijn:
    8 augustus 2015
    Hallo Dieke,

Zal wel een aardig verschil zijn qua snelheid met die scooters daar dan hier op je Vespa snor. Maar als je het verkeer daar gewend ben, dan zal het verkeer in Nederland weer aardig meevallen :D

Wat betreft een video uploaden, ik weet niet of je al bij "help: Veel gestelde vragen" hebt gekeken, maar hier het volgende voor het uploaden:

Je kunt video's toevoegen in het beheergedeelte. Dat kan op twee manieren:
    - Zelf een videobestand uploaden.
    -Een video toevoegen die al op een andere site staat, zoals YouTube of Vimeo. Je hoeft dan alleen de URL van die video in te vullen; het systeem zoekt de overige informatie er automatisch bij.

Succes ermee!

Gegroet,