1e dag

6 augustus 2015 - Canggu, Indonesië

Nou hehe, daar ben ik dan hoor. Wat duurde die reis lang zeg.. De eerste 12 uur hebben we allebei niet geslapen, we waren wel echt super moe maar ja, echt lekkere slaaphouding is er niet.. De laatste 3 uur van Kuala Lumpur naar Bali hebben we 1,5 uur geslapen gelukkig.

Het eerste moment vanaf het vliegveld was zo gaaf, ik dacht echt, yes hier ben ik dan! Ik was wel echt zo moe.. Gelukkig had ik nog wel de puf om mijn koffer uit te pakken en mijn kamer gezellig te maken. We hebben 's avonds nog even wat gegeten en zijn daarna snel naar bed gegaan en hebben tot 9 uur geslapen. Best lang.

Vandaag was echt een heerlijke dag. We dachten vanochtend echt van, wat gaan we nou ontbijten, maar onze huisgenootjes hadden broodjes gehaald en hagelslag, het moet niet gekker worden aan de andere kant van de wereld. Daarna zijn we met Randy, ons huisgenootje naar de supermarkt gegaan en hebben shampoo en een flesje drinken gekocht. Het gekke is hier wel dat ze geen boodschappen doen voor de hele week. Als je honger hebt ga je naar de supermarkt en koop je iets. Even wennen dus.

Na de middag gingen we samen op de scooter, was nog best wel spannend want wat is het hier chaotisch. Maar we reden gewoon een beetje rond, wat is het een geweldig eiland zeg nu al. We zijn ook nog heerlijk naar het strand geweest. Lekker windje en zon, kan echt niet beter! De stroming was wel heel erg sterk, goed opletten dus. Voor de surfers is het echt geweldig.

Het is hier nu 21:09 en gaan zometeen nog even met een meisje wat drinken, ben benieuwd hoe het is om met de scooter hier in het donker te rijden, we gaan het zien. Ik zal voorzichtig doen!

Ik heb op de scooter ook een filmpje gemaakt met de Go Pro, die zet ik bij mijn video's zodat jullie een beetje kunnen zien waar ik ben. Zet je geluid niet te hard want je hoort veel wind. Het is ook niet een geweldig filmpje maar wel een hele leuke indruk!

We gaan nu lekker de straat op, jullie horen snel weer van me!

(Ik wilde het filmpje uploaden maar het werkt even niet! sorry! Morgen ga ik het verder uitproberen!)

1. Laura:
    Wauw! Wat klinkt het allemaal leuk zeg! Heel veel plezier meiden! X
  2. Margreeth van Ingen:
    6 augustus 2015
    Wat een goede start van een hopelijk geweldige tijd! Heerlijk. Geniet maar!!!
  3. Yvon Jonkers:
    6 augustus 2015
    In je appjes naar mij noemden je het al thuis, dat is toch heerlijk. Ik ben superblij dat jullie zo'n eerste gave dag hebben gehad.
    Misschien gaan jullie ook wel surfles nemen, wow!!!!
  4. Yvon Jonkers:
    6 augustus 2015
    Leuk om je adres erop te zetten. Ga ik post sturen ;-)