Afscheidsfeestje

2 augustus 2015 - Kockengen, Nederland

Voor sommigen is het misschien al een beetje laat maar ik heb Paul en Ben beloofd om nog even een stukje op mijn blog te schrijven. Dus bij deze..

Vandaag vierden mama en ik onze verjaardag en natuurlijk ook mijn afscheid. Want ja jongens, het is echt bijna zover. Overmorgen vlieg ik dan eindelijk naar Bali. Het wordt onderhand ook wel tijd hoor, wat een geregel allemaal. Ben blij als ik er eindelijk ben.

Zoals altijd ben ik weer veel te erg verwend door iedereen, maar wat een geweldig leuke cadeautjes zeg.. Een mooie armband van Amy, een geweldige broek van Joyce, Mark, Jeroen en Maurits uit Sri Lanka, en alle gelukspoppetjes van Margreeth en haar zoons, en daar naast nog veel meer leuke dingen die mee kunnen op reis. Ik ben heel erg benieuwd hoe zwaar mijn koffer gaat zijn... Mijn rugzak was namelijk ook al erg zwaar terwijl er nog amper wat in zat.. Maar we gaan het zien morgen, dan ga ik alles inpakken. Iemand nog tips wat echt mee moet, of misschien wel hoe ik mijn koffer zo ligt mogelijk inpak.. haha. Ik zal het nodig hebben ben ik bang!

Morgen komen Wouter (mijn lievelingsneef) en zijn vriendin Bobbie nog langs. Misschien gaan we dan nog wel ergens eten of we maken het gezellig in de tuin, kan natuurlijk ook prima met dit mooie weer! Ze blijven dan ook slapen en dinsdag gaan ze mee naar Schiphol om mij uit te zwaaien. Dat gaat nog wel even heel zwaar worden, maar ach, wat is een half jaar nou op een heel mensen leven. 17 januari ben ik gewoon alweer terug!

Nu is het toch al wel weer wat later en ben ik ook best moe na zo'n lange maar super gezellige dag, tijd om te gaan slapen! Dankjewel dat jullie er allemaal waren!

Jullie horen snel weer van me!