Eerste werkdag

10 augustus 2015 - Canggu, Indonesië

Wat gaan de dagen hier ongelofelijk snel zeg... Vandaag was mijn eerste 'werkdag', echt werken kon je het nu nog niet noemen. Van 11:00 tot 14:00 ben ik bezig geweest met waar we morgen heen kunnen gaan om sponsoren te zoeken. Eigenlijk was dat vandaag al de bedoeling maar dat is even anders gelopen dan normaal..

Anouschka werd vanmorgen een beetje ziek.. Dat hoort er bij hier in Azië.. Ik ben vanmiddag met Froukje naar het strand gegaan zodat ik nog wel even iets te doen had. Was weer erg lekker en natuurlijk gezellig. Op een gegeven moment kwam er een hele groep aan, ze gingen schildpadjes loslaten, was grappig om van ver af te zien, denk dat ik dat ook nog wel wil doen! Op de terug weg zijn we langs een westerse supermarkt geweest. We hebben heerlijke ham gekocht en lekker brood, zelfs pindakaas hebben ze hier. Het is wel duurder dan normaal in die supermarkt maar nog prima te doen! Voor 1 keer in de maand dan.

Straks gaan we weer lekker eten en dan zit de dag er alweer op.

Ik hoorde van sommige mensen dat ze het leuk vinden om iets naar mij op te sturen, bij deze het addres:

Jl. Pantai Berawa. Canggu. 80361 Bali.

Als jullie nog iets mee maken daar in Nederland laat het me dan weten he! Dan blijf ik nog een beetje bij! haha.

Tot later maar weer!