Paradijsje

12 augustus 2015 - Canggu, Indonesië

Wat ben ik hier toch heerlijk aan het genieten zeg..

Gister en vandaag hebben we 'hard' gewerkt, zo'n 4 uur per dag, maar het is best wel intensief. Niet iedereen in de winkels reageert hetzelfde en bij veel winkels zijn er ook geen managers aanwezig. En die hebben we juist nodig om mee te praten over de goodiebags.

Gister avond zijn er 3 Libanezen aangekomen en die blijven hier een tijdje slapen (denk ik). Ze hadden heerlijk voor ons gebarbecued met speciale salade wat ze daar altijd eten. Jammie.

Na het werken gaan we elke naar het strand. Wat een heerlijk strand zeg, en een heerlijke zee.. Ik heb wel het gevoel dat er meer zand is dan in Nederland. Elke keer zit mijn hele bikini onder.

Vandaag lagen we al best vroeg in de zon, ongeveer om 1 uur. En natuurlijk hebben we ons niet echt goed ingesmeerd, ik ben namelijk behoorlijk verbrand…. Morgen is het bruin zullen we maar zeggen!

Vanavond gaan we nog wat drinken in Kuta. Morgen gaat Annelies weg, zij heeft hier ook stage gelopen. Daar moeten we natuurlijk wel even afscheid van nemen.

Wat ik morgen ga doen zie ik dan wel weer. Op Bali leef je per dag. Heerlijk toch, wat een rust.

Dag dag allemaal. Ik mis jullie aaaaaallemaal!

1. Marina:
    12 augustus 2015
    Zo te lezen gaat je stage je veel people- en salesskills opleveren.

Ik voel een generatiekloof als ik lees dat 1 uur op het strand zijn, vroeg is ;).

Groetjes,

Marina
  2. Laura:
    12 augustus 2015
    Wat klinkt het allemaal leuk Diek!

Ik mis jou oooooookk!
  3. Mamma Linda:
    12 augustus 2015
    Hoi Dieke, wat ben jij actief met je blog! leuk om naast die van Anouschka ook die van jou te lezen! Jullie redden 't wel zo met z'n tweetjes! lekker relaxed werken (tenminste nu nog wel :)), 's-middags naar 't strand, em 's-avonds met de andere studenten chillen... heerlijk leventje zo. ..
  4. Yvon Jonkers:
    13 augustus 2015
    Heerlijk dat jullie er zo relaxed in kunnen komen. Het harde werken komt eraan hoor, geloof mij maar haha. Maar dan als twee mooie bruine kanjers
  5. Kitty:
    14 augustus 2015
    Wat een leuke verhalen Dieke, het klinkt allemaal fantastisch!
    En ook relaxed... Het is dan ook te warm om je druk te maken waarschijnlijk.
    Fijn dat ik je kan volgen! Groetjes uit Delft x