Prima stage

15 augustus 2015 - Canggu, Indonesië

De tijd gaat hier zo snel dat ik nu eigenlijk al niet meer weet wat ik donderdag gedaan heb. Heb lang zitten nadenken maar weet bijna niks meer. Het enige wat ik wel weet is dat we in de avond zijn gaan werken. We zijn naar het strand gegaan bij Seminyak om daar langs de restaurantjes te gaan of ze ons willen sponsoren. Het valt wel op dat het nog een aardige klus is, de meeste moeten nog even overleggen met hun baas.. Sommige werknemers weten niet eens wat een manager is, dan schieten we natuurlijk ook niet echt iets op..

Na het werken hebben we lekker iets gegeten op de gekleurde zitzakjes op het strand. Wat heeft dat een geweldige sfeer zeg. Bandje er bij, windje en allemaal gezellige lichtjes. Daar wordt je avond nou echt goed van!

Vrijdag ochtend ben ik met Jasper, Froukje, Bjorn en Nadine naar het strand geweest, dat was niet voor heel lang want het was behoorlijk heet. Ook was ik nog wel een beetje verbrand dus wilde ik niet al te lang in de zon liggen.

's Middags zijn Anouschka en ik nog even naar de winkels geweest. Eerst naar de Bintang supermarkt. Dat is een grote supermarkt in Seminyak. Ze hebben er werkelijk alles. Ik had ook nog handdoeken nodig voor na het douchen. In de supermarkt waren ze niet heel duur maar ik dacht als ik bij een souvenir winkeltje een handdoek koop dan is het veel goed koper want ik kan afdingen. Dat gaat trouwens al aardig goed! Het is echt leuk om te doen! Ik had nu 2 handdoeken voor 150.000 Roepie, dat is ongeveer 10 euro. Hij wilde eerst 250.000 Roepie hebben, dat ging me een beetje te ver. Nu heb ik dus 2 super leuke lekkere toeristen handdoeken, moet kunnen toch haha.

Voor het avond eten hebben we lekker iets gehaald bij een Warung, wat was dat weer lekker zeg. Ga het Indonesische eten nog missen als ik hier weg ben. Maar voorlopig is dat nog niet zo!!! Nog lekker lang genieten!!

Na het avond eten zijn we met iedereen uit het huis naar een voetbalveldje gegaan. Alle jongens gingen een potje voetballen tegen de Indo's en alle vrouwen gingen aanmoedigen. Echt super gezellig.

Gister avond 0m 00:00 moesten Anouschka en ik bij Club Skygarden zijn. Daar zou Rully, de dj gaan draaien van 02:00-04:00. Wij mochten gratis mee om te kijken hoe dat daar er aan toe gaat. Het was een gay bar. Best apart. Je mocht ook echt niet naar binnen als je niet gay of lesbisch was. Wij vonden het zelf daar een beetje saai. Gelukkig is Skygarden heel groot en is er deze hele week een groot feest, dreamfields. Wij liepen af en toe naar de grote zaal om daar even te feesten. Wat een gave club. Om 05:30 lagen we eindelijk in bed. Wat een lange dag was dat zeg..

Nu ben ik helemaal klaar om lekker naar het strand te gaan. Er ligt al een grote groep dus let's go!

Tot later allemaal!!

1. Margreeth van Ingen:
    16 augustus 2015
    lieve Dieke. Wat geniet ik van je verhalen, zo gezellig.!!!
    Je bent nog maar net weg en dan al zoveel leuks !!
    Als de rest van je tijd ook zo leuk is, heb je een moordtijd.
    Ik heb er vertrouwen in.
    Geniet en pas goed op jezelf !!!!
    Liefs van ons allemaal.