Update

30 september 2015 - Canggu, Indonesië

Daar ben ik weer! Even een update van de afgelopen dagen en de dagen die gaan komen, want wat heb ik veel zin in aankomend weekend, maar daarover vertel ik later meer.

Vrijdag is er weer een nieuwe student bij gekomen, Hanna. Wat een leuke meid is dat zeg. Het is nu al heel erg gezellig!

Afgelopen zondag was er een Full Moon Party op Echo Beach, dat is het strand hier vlakbij. Daar moesten we natuurlijk heen met zijn allen. We dachten dat ze met allemaal verf gingen gooien dus we hadden onze oude kleren aangetrokken, uiteindelijk viel dat allemaal heel erg mee! Ik heb geen verf gezien. Wel kon je van de fluor stipjes op je gezicht laten zetten. Dat was me toch net even iets te duur. De maan was toen ook zo fel, niet normaal, heel erg gaaf om te zien.

Gister zijn we in de middag wezen shoppen in Legian, dat is hier de winkelstraat met vooral souvenirwinkeltjes. Anouschka zocht een koptelefoon (ik twijfelde nog), ik wilde een nieuwe selfiestick en Hanna wilde handdoeken. We zijn allemaal geslaagd gelukkig! Anous heeft me ook overgehaald voor de koptelefoon, toch ook nog maar kopen een volgende keer. Na het shoppen gingen we naar De Dukuh, dat is een guesthouse waar andere Nederlanders zitten. We gingen langs bij Rogier, dat is een vriend van Hanna. Wat een geweldig huis was dat zeg, we zijn alle 3 jaloers!! Nadat we daar heerlijk even gezwommen hadden gingen we met zijn allen uit eten, Anous, Hanna, ik en iedereen uit De Dukuh. Het restaurant heet Aussie Bbq, wat een vreet schuur was dat zeg. Je kon onbeperkt vlees eten. Jammer genoeg heb ik er geen foto van maar dat ging echt op een geweldige manier. Het vlees zat op grote spiesen en werd zo op je bord geschoven, het bleef maar doorgaan. Wat zat ik vol aan het einde van de avond maar wat was het heerlijk!

Nu komt het grote leuke nieuws, mijn planning voor aankomend weekend. A.s. vrijdag vertrekken we met alle studenten naar West Sumatra!! Om 3:00 staat mijn wekker en om 5:00 moeten we met zijn allen op het vliegveld zijn want om 6:10 vliegen we. Aardig vroeg maar het zal het vast waard zijn. We gaan daar zoveel zien en mee maken. Daar vertel ik allemaal dinsdag weer over, plus foto's natuurlijk. Maandag landen we weer rond 22:00 volgens mij. Heerlijk weekend gaat dit worden, ben zo enthousiast, maar dat hadden jullie vast al gemerkt!

Morgen gaan we nog even werken en dan de tas inpakken en dan gaat het 'kleine' avontuur beginnen.

Tot dinsdag allemaal!

1. Yvon Jonkers:
    30 september 2015
    Leuk leuk leuk. Heel veel plezier met z'n allen. Kussssss
  2. Frans Mineur:
    1 oktober 2015
    klinkt allemaal top! Geweldig dat je dit mee maakt,
    liefs en veel plezier nog daar!
  3. Mark:
    1 oktober 2015
    Kan ik nog mee :-) Veel plezier!