Nieuwe studenten

21 augustus 2015 - Canggu, Indonesië

Oeps, sorry allemaal, het is weer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen…

Ik heb niet heel veel bijzondere dingen gezien de afgelopen dagen, natuurlijk is elke dag hier geweldig en is alles supermooi. Maar niet zoals pas met de tempel.

Woensdag is er een nieuwe studente aangekomen, Romy. Het is echt een super leuke meid en ze komt uit Haarzuilens. Hoe klein kan de wereld zijn zeg.. Allemaal mensen die we allebei kennen. Zo grappig.

Voor ons werk hebben we een nieuwe opdracht gekregen. We moeten nu gaan brainstormen over een nieuw concept voor een van de bootfeesten. Super leuk natuurlijk maar ook behoorlijk lastig. We moeten een naam verzinnen, een flyer ontwerpen en het hele concept uitwerken. Het is een pittige klus maar hier leren we ook weer super veel van.

We zijn dinsdag ook nog weer mee geweest met Rully, de dj. Dit keer gingen we naar club Jenja. Wat was dat geweldig zeg. Zo'n mooie ruimte en best wel luxe. Jammer genoeg kreeg Anouschka hele erge hoofdpijn en moesten we al eerder naar huis. Het is hier ook heel erg wennen met alles, je moet echt even acclimatiseren.

Gisteren zijn we weer met een paar uitgegaan in Legian. Dat was weer een zeer geslaagde avond. Kan niet wachten tot het hele huis hier vol zit met alle studenten en het een gezellige boel wordt.

We waren best wel laat thuis dus we hadden vandaag een lekkere uitrustdag. Romy en ik hebben het plan om elke dag even lekker langs het strand te gaan lopen. Tenminste, zolang we er elke dag tijd voor hebben natuurlijk. Het is zo heerlijk en leuk om dat te doen. Je ziet van alles. En vooral aan het einde van de dag de prachtige zonsondergang! Zijn jullie al jaloers?

Dit keer niet zo'n heel lang verhaaltje maar toch wel even leuk om te vertellen!

Doei doei lieve mensen!

1. Marije Engel:
    22 augustus 2015
    Hallo Dieke, Wat een avonturen. Erg leuk om te lezen wat je allemaal beleeft en hoe enthousiast je je overal instort. Echt een raar toeval, een medestudent uit Haarzuilens. Ben benieuwd hoe het met de planning voor dat bootfeest zal gaan. Jullie maken er vast wel iets moois van.
    Ik heb nog een beetje vakantie, maar in september beginnen de lessen weer. nu nog even genieten.
    Take care and enjoy!
    veel liefs, Marije