Gekko

19 september 2015 - Canggu, Indonesië

Jeetje jongens, deze ochtend was echt een hel. Ik sliep vannacht samen met Tessa en we werden wakker door het gekrijs van een gekko. Hij zat boven mijn deur, aan de buitenkant gelukkig. Ik werd helemaal gek.

Als eerste had ik hem bespoten met insecten gif, ja sorry, hij moest echt dood. Het hielp alleen niks. Totdat de schoonmaakster naar boven kwam. Zij spoot er nog meer op totdat ie niet meer aan de muur kon kleven en op de grond viel. Putu, onze hond, zat al op wacht. Hij heeft hem meteen gegrepen. Natuurlijk is dat een erg leuk speeltje voor een hond. De hele muur zat onder het bloed en wat stonk dat erg zeg. De gekko is opgeruimd maar de staart ligt nog in de gang. Die valt er altijd af bij die beesten.

Sorry voor dit lugubere verhaal maar ik moest het even kwijt.

1. Marijn:
    19 september 2015
    Arme Gekko. Straks zit je kamer vol met muggen en geen Gekko in de buurt die ze kan vangen. Kan je straks niet slapen van de muggen :P
  2. Richard Jonkers:
    19 september 2015
    Het moet niet gekko worden daar.
  3. Yvon Jonkers:
    19 september 2015
    Zeg, ben jij nou een kind van je vader, hij wilde alle beesten redden!!
    Ik ben het hier ook niet zo mee eens. Je gaat toch geen gif op zo'n beest spuiten!! Een gekko doet jou niets. Vraag de volgende keer aan een man dat beestje een zetje met een stok te geven.