Bofkont

17 september 2015 - Kuta, Indonesië

Vandaag besefte ik ineens dat ik toch wel heel erg bof dat ik hier voor 5 maanden mag leven. Dit maakt niet iedereen mee.

Gisteren ben ik weer lekker naar Headquarters geweest. Blijft toch heerlijk om aan dat zwembad te liggen. Drankje er bij en een lekker broodje, voordat je het weet is het alweer 6 uur en wordt het te fris om er nog te liggen.

In de avond vroegen Bram en Thom of we even naar People's kwamen. Dat is een cafe/restaurant hier vlakbij. Daar zaten zij met hun baas en wat andere mensen. Hebben we gezellig even een biertje gedaan. Tijd ging behoorlijk snel, half 12 lag ik in bed. Nog prima te doen.

Vannacht werd ik wakker door een keihard geluid. Ja hoor, een reuze gekko. Gelukkig niet in mijn kamer, maar wat kunnen die beesten krijsen zeg. Die kleintjes zijn nog wel oké, niet heel fijn in je kamer maar het went wel. Als er een grote in mijn kamer komt slaap ik er niet meer. Duik ik wel bij Anouschka in bed, ze zijn echt mega.

Vandaag was weer een relax dag. Ik ben samen met Anouschka, Bram en Thom naar Pullman Hotel geweest. Dit is een heel groot resort/hotel. Ik had via via gehoord dat je gewoon kon vragen of je naar de rooftop mocht om daar lekker te zwemmen. We kwamen daar aan en we dachten echt van, nou dit gaat hem niet worden, allemaal security. Ze vroegen; ja verblijven jullie hier, ik zo nee maar we zouden graag naar het zwembad gaan. Zeggen ze; oke vraag maar bij de receptie of het mag. Wij de scooters geparkeerd en zijn gewoon naar boven gelopen. Wat een geweldig zwembad was dat zeg, ze noemen het een infinity pool. Daar hebben we heerlijk de middag doorgebracht. Hieronder de link van het hotel, kunnen jullie het even bekijken. Al jaloers? haha.

Hoe gaat het met jullie allemaal daar in Nederland? Hoorde dat het veel regent… Ben benieuwd wat jullie allemaal mee maken!

Liefs,

1. Agneta:
    18 september 2015
    Hoi Dieke, daar ben ik dan eindelijk. Beetje druk geweest, maar was je uiteraard niet vergeten. Wow, wat is het daar mooi, zeg! En het klinkt allemaal zo relaxed. Ga zo nog ff al je berichtjes lezen. Je bent benieuwd wat wij allemaal meemaken....nou ja, uh, werken, studeren, sporten, zingen,boodschappen doen, niet zo spannend dus. Of toch nog wel iets....gisteren ben ik voor het eerst mee geweest naar de sportschool. Fred mocht een introducee meenemen. Best wel heftig al die apparaten en uiteindelijk zelfs nog leuk, haha. Wat een spieren heeft een mens, zeg! Ik dacht dat wordt leuk morgenochtend, maar helemaal geen spierpijn. Gewoon super fit het weekend in en dan gaan wij op z'n Kockenees relaxen. Klinkt ook leuk, maar is toch anders:(
    Dieke, hartelijke groetjes ook aan Anouschka.
    Veel liefs,
    je buurtjes
  2. Frans Mineur:
    19 september 2015
    klinkt weer erg top allemaal, Dieke!
    Nog een paar weken en dan komen Yvon en Karin op bezoek, ook leuk!
    Groetjes,
    Frans