Feestje

5 september 2015 - Denpasar, Indonesië

Gister avond zijn we met zijn allen naar de zitzakjes gegaan bij Seminyak. Het blijft toch zo'n leuke plek! We zaten heerlijk en ineens kwam er vuurwerk, het was zo leuk! Totdat het een beetje fout ging. Ze hadden van die potten neergezet en er viel er eentje om.. Alles schoot alle kanten op, ik wist niet hoe gauw ik weg moest rennen. We schrokken behoorlijk maar alles is goed afgelopen!

Vandaag is het 5 september, de dag dat papa jarig zou zijn. Ik ga gezellig met Anouschka naar Denpasar. Daar is een hele grote kleurrijke markt. Dus dat wordt vast een gezellig shop dagje! Vanavond gaan we uiteten met het hele huis. Ik vind het zo lief dat iedereen mee gaat! Dan gaan we een beetje papa zijn verjaardag vieren.

Daarna is niet het plan om nog uit te gaan... Morgen staan we namelijk heel vroeg op.. Jasper gaat mee doen aan een hardloopwedstrijd. Die start om half 7 in Kuta. Dat wordt dus de wekker zetten om 5:00... Maar ach, wel een mooie zonsopkomst aan het strand en het is super leuk voor hem dat er wat mensen staan! We hebben het er voor over!

Het is voor jullie nog nacht maar ik ga beginnen aan deze gezellige dag!

Tot later!

1. Richard Jonkers:
    5 september 2015
    Hoi Dieke, een beetje een gekke dag voor jou denk ik? Ver weg bij je moeder vandaan en dat op 5sept wanneer je vader jarig zou zijn geweest. Daarom heel fijn dat je zulke lieve huisgenoten hebt! Maak er maar een gezellige dag van?
    Wij lezen hier met veel plezier jou reis verslagen.
    De school vakantie zijn hier achter de rug, het geregelde leven pikken we weer op. Heerlijk!
    Richard was deze week toch nog even naar de tandarts geweest, bleef last houden. Ze zei dat het er goed uitzag, er moest gewoon te hard gerukt worden om die kies eruit te halen. Lange naweeën. Zullen we maar zeggen. Liefs Ellen
  2. Marina:
    5 september 2015
    Het is erg jammer dat je vader er niet meer is. Hij had het vast heel stoer van jou gevonden dat je dit avontuur bent aangegaan. Proost op Jan!

Groet,

Marina