Nog een maandje!

4 juli 2015 - Kockengen, Nederland

Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer hoor! Wat was er de afgelopen maand veel gedoe zeg. Als eerste ben ik niet aangenomen bij HUBUD, het bedrijf waar ik in mijn vorige berichtje over vertelde. Ze vonden dat ik te weinig ervaring had, volgens mij ben ik toch echt een eerste jaars, dus zo gek is het niet dat ik weinig ervaring heb, daarvoor kom ik daar. Maar goed, een dag later kreeg ik alweer een nieuw bedrijf toe gewezen, WeR4U productions. Ik had dezelfde dag nog een skype-gesprek met Raymond en was meteen aangenomen, Anouschka ook! Dit is een bedrijf dat wordt gerunt door een Nederlandse jongen, uit Den Haag. Hij organiseert elke week een feest, meestal op een boot aan de kust vlak bij Kuta. Wij gaan hem helpen met het organiseren en zullen alles gaan leren rondom de evenementen. Het lijkt mij een ontzettende uitdaging. Hij maakte als grap; na deze stage hoef je niet meer naar school. Haha.

Het lastige is alleen dat school niet echt mee werkt, het lijkt wel alsof ze het allemaal net teveel gedoe vinden, terwijl wij nu alles goed op orde hebben. Maar het bedrijf is Ecabo gekeurd, dat is een keurmerk dat moet voor school, dus zo ver we nu weten gaat alles gewoon door! We zijn al druk met alle spulletjes kopen en inpakken want over precies een maand is het dan zo ver! 4 Augustus vlieg ik echt naar Bali. Wie gaat er mee?!!

1. Marina:
    6 juli 2015
    Fijn dat het nu eindelijk helemaal rond is. Heel veel plezier! Ik kan helaas niet mee, maar kan wel weg dromen bij de foto's op jouw blog...

Groetjes,

Marina
  2. Constance:
    9 juli 2015
    Hallo meiden,
    Super goed dat jullie gaan! Succes met het voorbereiden van de reis,
    Hartelijke groet,
    Constance
  3. Marina:
    9 juli 2015
    Hoorde net dat je geslaagd bent voor je rijbewijs! Van harte gefeliciteerd! Wel voorzichtig rijden he ;)? Je moet heelhuids weer terug komen in 2016.

Groetjes,

Marina oftewel je NHG-buurvrouw van schuin aan de overkant.